SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
- turėti aukštąjį koleginį išsilavinimą;
- išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus bei kitus teisės aktus, reglamentuojančius raštvedybą ir Departamento veiklą;
- mokėti valdyti informaciją, ją kaupti ir sisteminti;
- išmanyti dokumentų rengimo ir įforminimo taisykles bei raštvedybos taisykles, gerai dirbti kompiuteriu ir kita biuro įranga;
- būti mandagiu, pareigingu, paslaugiu, saugoti informacijos konfidencialumą.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
- priima korespondenciją, ją suskirsto ir pateikia Departamento direktoriui;
- registruoja Dokumentų ir užduočių valdymo sistemoje (DUVS) dokumentus ir gaunamą korespondenciją;
- paskirsto skyrių vedėjams vykdyti skirtus dokumentus su Departamento vadovybės rezoliucijomis;
- priima Departamento direktoriui teikiamus pasirašyti ir vizuoti dokumentus, tikrina jų įforminimą pagal raštvedybos taisykles ir kitus galiojančius reikalavimus;
- registruoja pasirašytus raštus ir kitus dokumentus, juos išsiunčia;
- užtikrina Departamento organizuojamų seminarų, konferencijų, darbo grupių posėdžių, pasitarimų ir kitų renginių techninį aptarnavimą, prižiūri centralizuotos atrankos į valstybės tarnautojo pareigas komisijos posėdžių sales;
- organizuoja Departamento darbuotojų pasitarimus, apie rengiamus pasitarimus ar posėdžius laiku informuoja Departamento darbuotojus;
- registruoja piliečių prašymus paskirti laiką pokalbiui su Departamento direktoriumi;
- nuolat seka raštvedybos taisyklių pakeitimus ir supažindina Departamento darbuotojus su esamais pakeitimais.